Raman szerviz és támogatás

Azonnali segítségre van szüksége?

Lépjen kapcsolatba velünk az interneten, az alábbi módok egyikén:

Hívhatja helyi képviseletünket is.

Kérjük, készítse elő a berendezés sorozatszámát, hogy minél gyorsabban tudjunk Önnek segíteni. Arról, hogy hol találja a sorozatszámot, itt talál tudnivalókat.

Renishaw Raman-támogató csomag

Célunk, hogy megismerje Raman-rendszere valódi képességeit, és kihasználja az összes benne rejlő lehetőséget; ennek érdekében teljes körű támogatási csomagot biztosítunk.

A csomag a Raman berendezés Renishaw-tól való megvásárlását követően az összes felhasználó számára elérhetővé válik. A csomagon keresztül hozzáférést kap szakértő Raman-csapatunk szolgáltatásaihoz, valamint a következő előnyökben részesülhet:

A támogatócsomag részletei

Telepítés és szerviz

A Renishaw nemzetközi szervizcsapata telepíti és teszteli a rendszert. A Raman-rendszerekhez jól értő mérnökök és szakemberek garantálják, hogy a berendezés már a kezdetektől fogva optimális teljesítménnyel üzemel.

A teljes körű tesztelés végén a szervizmérnök testre szabott és interaktív bevezető oktatást tart. Az általában két napig tartó tanfolyamon szó lesz a rendszer funkcióiról, valamint a résztvevők betekintést nyerhetnek az adatrögzítési, -feldolgozási és -elemzési eljárásokba is. A felhasználók oktatásban részesülnek a rendszer kezelését és megelőző karbantartását illetően annak érdekében, hogy a berendezés a kalibrált és beállított állapotot megőrizve hosszú ideig megbízható és pontos eredményeket nyújthasson.

Nemzetközi vevőszolgálati csapatunk a berendezések támogatását és diagnosztikáját a Renishaw helyszíni szervizprogramjának kiegészítéseként távoli hozzáféréssel végzi. A rendszerek karbantartását szervizprogramok széles választékával biztosítjuk. Vegye fel a kapcsolatot szerviz- és telepítőcsapatunkkal: raman.support@renishaw.com

Hozzáférés a képzési modulokhoz

Képzési modulok teljes körű választékát biztosítjuk Önnek. Ezek a modulok lépésről lépésre segítik Önt, és iránymutatást adnak a bevezető képzést követően felmerülő esetleges kérdésekben. Hozzáférés kérése a képzési modulokhoz

Támogatás és tanácsadás az inVia rendszer teljes élettartama során

Amennyiben a berendezés konfigurálásával, az adatok feldolgozásával, elemzésével, vagy a minták előkészítésével kapcsolatban van kérdése, bizalommal fordulhat nemzetközi Raman-alkalmazástámogató csapatunk tagjaihoz: raman.applications@renishaw.com, akik gyors és hatékony segítséget nyújtanak.

A folyamatos továbbképzés és tréning érdekében rendszeresen tartunk Raman Revealed (A Raman-eljárásról érthetően) workshopokat. Ezek az alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek azok számára, akik jobban ki szeretnék használni a nemrégiben vásárolt Raman-rendszerükben rejlő lehetőségeket. További tudnivalókért látogasson el a Raman Revealed oldalára.

További vevőszolgálati kérdésekkel kapcsolatban kérje segítségünket.

Tudjon meg többet kibővített garanciánkról és különféle szervizszerződéseinkről.

Berendezése korszerűsítésre szorul?

Ha analitikai igényei megváltoznak, készséggel korszerűsítjük meglévő rendszerét.

A 2009 előtt gyártott inVia Raman-mikroszkópok alkatrészeinek elavulása

2021. január 1-jétől kezdődően a 2009 előtt gyártott inVia Raman-mikroszkópok számos kulcsfontosságú alkatrésze meghibásodás esetén többé már nem javítható vagy cserélhető. Az említett változások okával, valamint az érintett műszerek támogatási és korszerűsítési lehetőségeivel kapcsolatban itt találhat teljes körű és részletes tájékoztatást.

Korlátozott támogatás a Renishaw Ramascope és RM-sorozatú Raman-mikroszkópjaihoz, valamint az RA100 Raman-analizátorhoz

Az 1992-ben, illetve 1998-ban bevezetett Ramascope és RM-sorozatot 2002-ben az inVia váltotta fel.

Az ilyen berendezések pótalkatrészeinek – pl. lézerek és szűrők – javítását továbbra is vállaljuk, így továbbra is használhatja ezeket a készülékeket.

A technológia ugrásszerű fejlődése miatt azonban ezen berendezések funkciókínálata már nem bővíthető. Ezáltal a Renishaw a sokkal nagyobb és egyre növekvő számban használt új termékeinek támogatására összpontosíthat. Ha kíváncsi arra, hogyan válthat egy újabb termékre a Raman-spektroszkópia hatékonyabb felhasználásához, forduljon helyi képviseletünkhöz.

Az RA100 berendezést már nem értékesítjük. Ettől függetlenül továbbra is kínálunk támogatást ehhez a berendezéshez. Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, és tekintsük át együtt az igényeit.