Raman szerviz és támogatás

Azonnali segítségre van szüksége?

Lépjen kapcsolatba velünk az interneten, az alábbi módok egyikén:

Hívhatja helyi képviseletünket is.

Kérjük, készítse elő a berendezés sorozatszámát, hogy minél gyorsabban tudjunk Önnek segíteni. Arról, hogy hol találja a sorozatszámot, itt talál tudnivalókat.

Renishaw Raman-támogató csomag

Célunk, hogy megismerje Raman-rendszere valódi képességeit, és kihasználja az összes benne rejlő lehetőséget; ennek érdekében teljes körű támogatási csomagot biztosítunk.

A csomag a Raman berendezés Renishaw-tól való megvásárlását követően az összes felhasználó számára elérhetővé válik. A csomagon keresztül hozzáférést kap szakértő Raman-csapatunk szolgáltatásaihoz, valamint a következő előnyökben részesülhet:

A támogatócsomag részletei

Telepítés és szerviz

A Renishaw nemzetközi szervizcsapata telepíti és teszteli a rendszert. A Raman-rendszerekhez jól értő mérnökök és szakemberek garantálják, hogy a berendezés már a kezdetektől fogva optimális teljesítménnyel üzemel.

A teljes körű tesztelés végén a szervizmérnök testre szabott és interaktív bevezető oktatást tart. Az általában két napig tartó tanfolyamon szó lesz a rendszer funkcióiról, valamint a résztvevők betekintést nyerhetnek az adatrögzítési, -feldolgozási és -elemzési eljárásokba is. A felhasználók oktatásban részesülnek a rendszer kezelését és megelőző karbantartását illetően annak érdekében, hogy a berendezés a kalibrált és beállított állapotot megőrizve hosszú ideig megbízható és pontos eredményeket nyújthasson.

Nemzetközi vevőszolgálati csapatunk a berendezések támogatását és diagnosztikáját a Renishaw helyszíni szervizprogramjának kiegészítéseként távoli hozzáféréssel végzi. A rendszerek karbantartását szervizprogramok széles választékával biztosítjuk. Kapcsolatfelvétel szerviz- és telepítőcsapatunkkal.

Hozzáférés a képzési modulokhoz

Képzési modulok teljes körű választékát biztosítjuk Önnek. Ezek a modulok lépésről lépésre segítik Önt, és iránymutatást adnak a bevezető képzést követően felmerülő esetleges kérdésekben. Hozzáférés kérése a képzési modulokhoz

Támogatás és tanácsadás az inVia rendszer teljes élettartama során

Amennyiben a berendezés konfigurálásával, az adatok feldolgozásával, elemzésével, vagy a minták előkészítésével kapcsolatban van kérdése, bizalommal fordulhat nemzetközi Raman-alkalmazástámogató csapatunk tagjaihoz, akik gyors és hatékony segítséget nyújtanak.

A folyamatos továbbképzés és tréning érdekében rendszeresen tartunk Raman Revealed (A Raman-eljárásról érthetően) workshopokat. Ezek az alkalmak kiváló lehetőséget jelentenek azok számára, akik jobban ki szeretnék használni a nemrégiben vásárolt Raman-rendszerükben rejlő lehetőségeket. További tudnivalókért látogasson el a Raman Revealed oldalára.

További vevőszolgálati kérdésekkel kapcsolatban kérje segítségünket.

Tudjon meg többet kibővített garanciánkról és különféle szervizszerződéseinkről.

Berendezése korszerűsítésre szorul?

Ha analitikai igényei megváltoznak, készséggel korszerűsítjük meglévő rendszerét.

Korlátozott támogatás a Renishaw Ramascope és RM-sorozatú Raman-mikroszkópjaihoz, valamint az RA100 Raman-analizátorhoz

Az 1992-ben, illetve 1998-ban bevezetett Ramascope és RM-sorozatot 2002-ben az inVia váltotta fel.

Az ilyen berendezések pótalkatrészeinek – pl. lézerek és szűrők – javítását továbbra is vállaljuk, így továbbra is használhatja ezeket a készülékeket.

A technológia ugrásszerű fejlődése miatt azonban ezen berendezések funkciókínálata már nem bővíthető. Ezáltal a Renishaw a sokkal nagyobb és egyre növekvő számban használt új termékeinek támogatására összpontosíthat. Ha kíváncsi arra, hogyan válthat egy újabb termékre a Raman-spektroszkópia hatékonyabb felhasználásához, forduljon helyi képviseletünkhöz.

Az RA100 berendezést már nem értékesítjük. Ettől függetlenül továbbra is kínálunk támogatást ehhez a berendezéshez. Kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, és tekintsük át együtt az igényeit.